Reklamation og reparation

Ved smykker, købt via. webshoppen eller i vores flagship store i København, har du 2 års reklamationsret, gældende fra købsdatoen.

Vi anbefaler derfor, at du gemmer din kvittering/faktura som bevis på dit køb.

Hvis du oplever problemer med dit smykke, skal du altid kontakte vores kundeservice på tlf. +45 33 15 86 87 (tast 1) eller sende en mail til service@janekoenig.dk

Hvis du sender en mail, må du meget gerne vedhæfte et billede af smykket. Herefter vil kundeservice i samarbejde med vores guldsmede hurtigst muligt vurdere sagen. Vi gør os altid umage for at finde en løsning.

Hvad skal jeg gøre, hvis mit smykke går i stykker?
Hvis dit smykke går i stykker indenfor 2 år, reparerer vi det uden beregning. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af smykket. Også her skal du kontakte kundeservice, så de kan sende dig en returlabel til forsendelsen, så du ikke har nogen fragtomkostninger forbundet med reparationen.

Hvad skal jeg gøre, hvis mit smykke går i stykker, og jeg ikke længere har kvitteringen?
Kom forbi en af vores flagship stores i København eller Aarhus. Her kan de vurdere smykket, og hvis det kan laves, reparerer guldsmedende det på vores værksted mod betaling.

Vedligeholdelse af Jane Kønig smykker