Hjælp?
Ofte Stillede Spørgsmål
Forsendelse og tracking
Du modtager automatisk en mail fra os, når vi afsender din pakke. Efterfølgende vil du modtage en mail fra GLS, når de scanner pakken. Du skal være opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer, før du modtager tracking oplysningerne fra GLS.
Når GLS scanner pakken, vil du automatisk modtage en mail med et tracking nummer, som du kan bruge til at følge pakken på gls.dk. Har du ikke modtaget din pakke indenfor leveringsbetingelserne, skal du kontakte vores kundeservice på tlf. +45 33 15 86 87 eller på service@janekoenig.dk.
Vi afsender din pakke indenfor 1 - 3 hverdage efter at bestillingen er behandlet. Dette gælder dog ikke bestillingsvarer (Lovetag armbånd, Lovetag ringe og 14 karat smykker), som afsendes indenfor 1 - 5 hverdage. Herefter vil den blive leveret indenfor 1 - 2 hverdage.
OBS: I forbindelse med juletid og udsalgsperioder vil der forekomme længere behandlingstid på ordre end de normale 1-3 hverdage. Vi bestræber os på at sende alle ordre ud, så hurtigt som muligt.
Retur og ombytning
Du kan ombytte smykket i vores flagship store indenfor 30 dage, gældende fra den dag du modtager varen, mod forevisning af en gyldig kvittering. På webshoppen kan du ombytte smykket til et tilgodebevis eller returnere smykket og få pengene tilbage. Vær opmærksom på, at vi kun refunderer returbeløbet til kortet, som er benyttet ved købet.
OBS: Smykker kan kun byttes og returneres samme sted, hvor de er købt.
Du har altid 30 dages fuld bytte- og returret, fra den dag du modtager ordren. Dette gælder alle smykker, som er købt online via. webshoppen eller i vores flagship store i København.
Du kan ombytte smykket i vores flagship store indenfor 30 dage, gældende fra den dag du modtager varen, mod forevisning af en gyldig kvittering. På webshoppen kan du ombytte smykket til et tilgodebevis eller returnere smykket og få pengene tilbage. Vær opmærksom på, at vi kun refunderer returbeløbet til kortet, som er benyttet ved købet.
OBS: Smykker kan kun byttes og returneres samme sted, hvor de er købt.
Smykket skal sendes retur i samme stand, i samme originale smykkeæske og emballage, som da du modtog det.
Du kan enten benytte vores returportal eller sende smykket til følgende adresse:
Jane Kønig Copenhagen A/S
Att. Kundeservice
Gothersgade 54
1123 København K
Danmark
OBS: Returpakker skal sendes direkte til ovenstående adresse og må IKKE sendes til en pakkeshop eller lignende, da pakken ellers vil blive returneret til afsender.
Du skal selv afholde forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering eller ombytning af smykket til et tilgodebevis. Vi anbefaler desuden, at du sender smykket som en forsikret pakke med tracking nummer.
Hvis det drejer sig om en reklamation, skal du altid kontakte kundeservice, inden du sender smykket.
Du kan bestille en returlabel her
Vi behandler din returpakke hurtigst muligt indenfor 14 dage. Vær dog opmærksom på, at der kan være længere behandlingstid i jule- og udsalgsperioder.
Smykker kan kun byttes og returneres samme sted hvor de er købt. Er smykket købt ved en forhandler, så skal smykket derfor byttes eller returneres hos samme forhandler.
Smykker, købt online via. webshoppen, kan returneres eller ombyttes i vores flagship store indenfor bytte- og returfristen og med fremvisning af ordrenummer. Hvis du ønsker pengene retur, vil det ske gennem vores webshop, således at beløbet tilbagebetales til samme betalingskort som benyttet ved købet.
Når først din ordre er behandlet, har vi ikke længere mulighed for at ændre i din bestilling. Hvis du opdager en tastefejl i din ordre, skal du derfor hurtigst muligt kontakte kundeservice på tlf. +45 33 15 86 87 (tast 1) eller sende en mail til service@janekoenig.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer i din mail.
Min ordre
Ja. Når du har lagt en vare i kurven, kan gaveindpakning tilføjes som mulighed for hver enkelt smykke.
Du skal kontakte vores kundeservice på tlf. +45 33 15 86 87 eller send en mail til service@janekoenig.dk. Husk at inkludere dit ordrenummer.
Alle gavekort kan benyttes både online på webshoppen og fysisk i vores flagship store i København.
Vi yder altid den bedste kundeservice, og bestræber os på, at besvare din mail hurtigst muligt. Du kan forvente, at modtage et svar indenfor 1 - 2 hverdage.
OBS. I udsalgsperioder og henover julen kan der forekomme længere svartid på mails sendt til service@janekoenig.dk. Vi bestræber os på at besvare alle mails hurtigst muligt i disse perioder
Andet
Forgyldningen bliver med tiden blive slidt af, og du skal derfor huske altid at tage smykkerne af når du går i seng, går i bad, vasker hænder, dyrker sport, m.m. Hvis du ønsker at vide mere, kan du læse alt om vedligeholdelse af dine smykker her
Priserne for en forgyldning varierer alt efter hvilket smykke det drejer sig om. Ønsker du at vide prisen, kan du ringe på følgende nummer: +45 33 15 86 87 eller kontakte os via mail: servive@janekoenig.dk.
Vi genforgylder smykkerne på værkstedet, samme sted som vores Flagship store. Har du ikke mulighed for at komme forbi, kan du kontakte os. Når smykket er klar efter genforgyldning, kan vi tilbyde at sende smykket retur med posten. Dette aftales med personalet i butikken.
Vi anbefaler, at du kommer forbi vores flagship store eller henvender dig hos en af vores forhandlere, hvor du kan få målt din ringstørrelse.
Alle Jane Kønig smykker er nikkelfri, da de er lavet af sterlingsølv 925 S. Enkelte kollektioner er lavet i Stainless Steel, men disse indeholder heller ikke nikkel. Såfremt du er i tvivl om, hvad sølvet indeholder, henviser vi til nettet.
Vi sælger vores øreringe enkeltvis, da vi ønsker at give dig muligheden for at kombinere vores forskellige styles, og skabe dit eget personlige look. Bemærk, at alle øreringe også sælges som par. Hvis du ønsker at købe et par, skal du blot vælge ”2” i boksen på produktsiden. Enkelte kollektioner indeholder øreringe, der sælger som par - dette vil være nævnt under beskrivelsen.